Én kértem, a gyerekek és a szülők teljesítették

2014.04.11 22:02

Közös munkára kértem a szülőket és a gyerekeket. A feladat tálcán kínálta magát. Amikor Matyi híres lett, Bombodzsa bőkezű királyának két gyermeke a saját perselypénzéből csináltatott egy hatalmas babaházat az Emberkének. A fotósok ezt megtudva megrohamozták Matyiékat, és mindenféle helyzetben lefényképezték a kis "celebet" új szerzeményében. Azt kértem a gyerekektől, hogy otthon rajzolják meg a kiválasztott hátteret - az új lakosztály valamelyik részét -, tegyék elé a saját emberüket és fényképezzék le, majd küldjék el nekem ímélben a képet. Ehhez természetesen - ha szükséges - vegyék igénybe szüleik segítségét. Szinte mindenki elkészítette a feladatot.

Az eredményekhez jó szórakozást kívánok! Én nagyon élveztem a képek nézegetését.